Dario Cvitanich
Seite 1 von 9 • Austausch •
Seite 1 von 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 
Dario Cvitanich
[quote]Cvitanich schittert en treurt bij afscheid
zondag 22 juni, door MN, Amsterdam, 21:07u, AjaxShowtime
Dario Cvitanich heeft zondag in zijn laatste wedstrijd voor Banfield niet kunnen winnen. Ondanks de twee goals van de nieuwe aanwinst van Ajax verloor zijn ploeg, na een 2-0 voorsprong, met 2-3 van River Plate. Cvitanich werd wel Argentijns topscorer.
AS
Zuletzt von Chris am Mo 22 Nov 2010 - 9:47 bearbeitet, insgesamt 1 mal bearbeitet
Re: Dario Cvitanich
6/7/2008 - Darío Cvitanich wil voor Kroatië gaan uitkomen
(Gepost door RvN)
BRON: SportsYA
Met de overstap van Darío Cvitanich naar Europa wil de spits ook voor het nationale elftal van Kroatië uit gaan komen. Volgens de voorzitter van de Kroatische voetbalbond meldt de nieuwe Ajax spits zich dinsdag of woensdag bij de Kroatische ambassade voor de noodzakelijke papieren. De spits is geboren en getogen in Argentinië, maar zijn grootouders komen uit Kroatië. "Als de bondscoach van Kroatië me zou oproepen, zou ik direct het vliegtuig nemen naar Kroatië. Het is een enorm sterk elftal waar iedereen wel voor zou willen spelen" aldus de Ajax spits in een reactie.
Ajaxnetwerk

Kaum in Europa angekommen, hat er den Wunsch geäußert, für Kroatien spielen zu wollen
Er ist in Argentinien geboren, aber seine Großeltern kommen aus Kroatien, und bereits in den kommenden Tagen will er sich bei der Kro-Botschaft die notwendigen Papiere besorgen.
"Sollte sich der Bondscoach bei mir melden, würde ich sofort ins Flugzeug steigen, es ist ein enorm starkes Team, wofür jeder spielen will"

Er hat eine Einladung vom kroatischen Verband bekommen
wird also für Kroatien spielen.
toll, das freut mich sehr für ihn! 
wenn ein spieler sich wünscht, für ein land spielen zu können wird er auch motiviert sein, wenn er das tun darf. ich denke, dass wird uns zu gute kommen.
wenn ein spieler sich wünscht, für ein land spielen zu können wird er auch motiviert sein, wenn er das tun darf. ich denke, dass wird uns zu gute kommen.

Thom- Anzahl der Beiträge: 660
er ist ja auch kroatischer abstammung, im gegensatz zu eduardo.
bin wirklich gespannt auf ihn. nur wo soll er spielen? kj ist im zentrum gesetzt, suarez ebenfalls, der neue miki wohl auch
bin wirklich gespannt auf ihn. nur wo soll er spielen? kj ist im zentrum gesetzt, suarez ebenfalls, der neue miki wohl auch

michel- Anzahl der Beiträge: 951
michel schrieb:er ist ja auch kroatischer abstammung, im gegensatz zu eduardo.
micky spielt glaubich auf der 10'er position und cvitanich auf dem linken-flügel
Gast- Gast
Cvitanich: Geen problemen met bankzitter
donderdag 31 juli, door Ederveen, Amsterdam, 10:17u, Sportweek
Ajax-aankoop Dario Cvitanich klaagt niet als coach Marco van Basten hem komend seizoen onverhoopt op de bank posteert. “Ik heb er geen probleem mee om op de bank te beginnen,” aldus de 24-jarige Argentijn tegen Sportweek. “Ik ben hier om te leren en dat kan ik van Klaas-Jan Huntelaar. Hij is een fantastische goleador die ons sterker maakt, een sleutelspeler voor dit Ajax, iemand die we nodig hebben om onze doelen te bereiken.”
Cvitanich vervolgt: "Klaas-Jan is een aardige jongen, iemand die zijn teamgenoten helpt. Hij is ontzettend gewoon, ondanks alle ophef rond zijn persoon. Bovendien een fantastische speler die wereldwijd bekend is."
Sportweek.nl
Übersetzung später
Naja, die Zeit muss sein ;-) ....Da steht einfach nur, dass der Argentienier unserem KJH große Anerkennung zollt.
Ihm macht es nichts aus vorerst mit der Bank vorlieb zu nehmen, zumal er immerhin bei Ajax sei, um etwas zu lernen, vorallem von KJH, der ein Goalgetter und Schlüsselspieler bei Ajax ist. Darüber hinaus sei KJH mannschaftsdienlich bzw. kollegial und trotz der Aufregung um seine Person irrsinnig bodenständig.
*hust* *räusper* Da frage ich mich, wer ihm die netten Worte zugeflüstert hat. Ein (halb)argentinischer Stürmer will natürlich mehr als nur auf der Bank sitzen zu müssen!
Ihm macht es nichts aus vorerst mit der Bank vorlieb zu nehmen, zumal er immerhin bei Ajax sei, um etwas zu lernen, vorallem von KJH, der ein Goalgetter und Schlüsselspieler bei Ajax ist. Darüber hinaus sei KJH mannschaftsdienlich bzw. kollegial und trotz der Aufregung um seine Person irrsinnig bodenständig.
*hust* *räusper* Da frage ich mich, wer ihm die netten Worte zugeflüstert hat. Ein (halb)argentinischer Stürmer will natürlich mehr als nur auf der Bank sitzen zu müssen!
Gast- Gast
Cvitanich: 'Het moet stapje voor stapje'
zondag 03 augustus, door Aias, Leeuwarden, 10:35u, Parool
Dario Cvitanich heeft via dvd's die hij van Ajax kreeg kennis gemaakt met het driespitsensysteem van Ajax. 'Door te kijken, kon ik al een beetje aan wennen aan een voorhoede met drie spitsen en een nummer tien erachter. Ik kom uit een systeem van 4-4-2', aldus de Argentijnse Ajacied in een interview met Jop van Kempen.
Cvitanich beseft dat de concurrentie bij Ajax groot is en dat hij niet de status heeft die hij bij Banfield had. Hij zal vast kennis maken met de bank, maar hij zal strijdbaar zijn. 'Maar als je een huis bouwt, begin je ook niet bij het dak. Het moet stapje voor stapje.'
Ajax is voor Dario Cvitanich een springplank. De Argentijn wil ongeveer tien jaar in Europa spelen en daarna zijn loopbaan als speler eindigen bij zijn oude club. 'Afscheid nemen doe ik bij Banfield. Ook al ben ik 38 en kan ik nog maar één partijtje mee, Banfield wordt mijn laatste club.'
Het Parool
keine Lust zum übersetzen
Er kommt aus einem 4-4-2 System und hat jetzt ein paar DVDs zum Ajax-System bekommen... Er weiss auch das hier größere Konkurenz herscht und er somit auch mal die Bank näher kennenlernen wird...
joar... und das er seine Kariere bei Banfield wieder auch beenden möchte...
Also eigentl. scheint er mir nen vernünftiger Kerle zu sein, der auch gleich sagt das Ajax für ihn auch mehr ein Sprungbecken in die europäische Fussballwelt ist (besser als die Leute die meinen sie hätten schon ewig von Ajax geträumt und dann 2 Jahre später wieder wechseln wollen)...
joar... und das er seine Kariere bei Banfield wieder auch beenden möchte...
Also eigentl. scheint er mir nen vernünftiger Kerle zu sein, der auch gleich sagt das Ajax für ihn auch mehr ein Sprungbecken in die europäische Fussballwelt ist (besser als die Leute die meinen sie hätten schon ewig von Ajax geträumt und dann 2 Jahre später wieder wechseln wollen)...

Sanny- Anzahl der Beiträge: 383
22/8/2008 - Experiment met Cvitanich zorgt voor duidelijkheid
(Gepost door P.)
BRON: Ajax.nl
Van Basten heeft de voorbereiding aangegrepen om te kijken waar de Argentijnse aanvaller Dario Cvitanich het beste tot zijn recht zou komen. Tijdens de persconferentie van Ajax liet Marco van Basten weten een beter beeld te hebben gekregen van Cvitanich: "Ik heb Dario ook op tien laten spelen, afwisselend met Klaas Jan Huntelaar. Maar wij zijn nu wel van mening dat hij een aanvaller is en geen middenvelder", aldus Van Basten op Ajax.nl
Ajax.nl
Nach ausgiebig getestet zu haben, findet Marco ihn keinen MF, sondern eindeutig einen Stürmer.
Komisch tafereel rond Cvitanich
Cultuurverschillen kunnen zo nu en dan tot komische taferelen leiden. Dat ondervond Marco van Basten tijdens de vorige interlandweek. De trainer van Ajax liet Dario Cvitanich in de bekerwedstrijd tegen Jong Volendam meespelen met Jong Ajax.
'Hij was helemaal van slag en speelde dat duel ook slecht. Later begreep ik waarom', aldus Van Basten. 'In Argentinië is meespelen met het tweede een teken dat je uit de selectie zult worden gezet'.
Na een goed gesprek tussen trainer en speler bloeide Cvitanich weer op en is hij een ’blije’ reserve. Hoewel de aankoop van zes miljoen op de bank zit, is Van Basten tevreden over hem.
Van Basten heeft ook laten weten dat Cvitanich de spits is achter Huntelaar. 'Dario was de eerste speler die wij kochten. Dat was in april, toen de geruchten sterk waren dat Klaas-Jan Huntelaar getransfereerd zou worden. Nu Klaas-Jan is gebleven, begrijpt Dario dat hij even in de wachtkamer zit. Voordeel is, dat we een mogelijke opvolger voor Klaas-Jan Huntelaar al in huis hebben'.
Cvitanich zou ook vanaf de linkerflank kunnen spelen, maar Van Basten kiest daar voor Jeffrey Sarpong. 'Omdat Jeffrey goed tussen de linies kan spelen, de zijkant houdt en inbreng heeft in het positiespel met de middenvelders. Dat vinden wij belangrijk. Cvitanich is een echte spits. Dat zag je ook met zijn invalbeurt tegen FC Utrecht. Hij speelde vanaf links, maar dook meteen op in de punt van de aanval'.
AS
Jeder spieler egal von welchem Land wäre doch einbisschen beleidigt wenn er als ''1st'' Mannschafts spieler in die ''2te'' Manschaft gehen müsste um dort zu spielen
Gast- Gast
WOW Remo :ajax21: :ajax21: :ajax21:
Du verstehst ja alles wunderbar
, hast du das im Laufe der Jahre gelernt?Echt toll!!! 
Und apropos Dario, ich hoffe auch, daß er endlich mal mehr spielt
Du verstehst ja alles wunderbar

Und apropos Dario, ich hoffe auch, daß er endlich mal mehr spielt

Zuletzt von Chris am So 28 Sep 2008 - 13:50 bearbeitet, insgesamt 1 mal bearbeitet
ich weiss chris
Er hat schliesslich ja auch etwa um die 6 Millionen Euro gekostet, da sollte er ja doch schonmal ne richtige chance bekommen :ajax9:
Er hat schliesslich ja auch etwa um die 6 Millionen Euro gekostet, da sollte er ja doch schonmal ne richtige chance bekommen :ajax9:
Gast- Gast
Seite 1 von 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9